appledevice:

hold on guys i have to take this

appledevice:

hold on guys i have to take this

amazingdancetalent:

competitiondancers:

Next time any studio complains about / is late because of quick costume changes, we can remind them of the time Michelle Cheng had two back to back dances and managed to change in about 20 seconds, then performed flawlessly.

omg wut you go girl

vertes-ziegler:

Chloe’s solo at the reunion special

vertes-ziegler:

Chloe’s solo at the reunion special

finervinerboys:

disconnectedjacks:

irishswaq:

nialler-ate-my-url:

cartoontheories:

friendlyneighborhooddork:

trustingtranscendant:

brofistkind:

kaffebesatt:

ask-enever:

thefatboylarry:

Damn it 

NOPE

omg tim curry

I’m not dyin’ tonight.

reblogging for tim curry 

this movie was great tho

Mother Fucker. This blog is about cartoon theories but I have to fucking reblog this because no way in hell am I taking the chance of dying. I’m sorry to the people who follow me.

omg guys sorry but this is fucking scary shit 

Fuck! this scared the shit outta me.. sorry followers but god!

A bit late… it’s 4:13AM 😂😂

Scary

finervinerboys:

disconnectedjacks:

irishswaq:

nialler-ate-my-url:

cartoontheories:

friendlyneighborhooddork:

trustingtranscendant:

brofistkind:

kaffebesatt:

ask-enever:

thefatboylarry:

Damn it 

NOPE

omg tim curry

I’m not dyin’ tonight.

reblogging for tim curry 

this movie was great tho

Mother Fucker. This blog is about cartoon theories but I have to fucking reblog this because no way in hell am I taking the chance of dying. I’m sorry to the people who follow me.

omg guys sorry but this is fucking scary shit 


Fuck! this scared the shit outta me.. sorry followers but god!

A bit late… it’s 4:13AM 😂😂

Scary

posted 1 week ago with 1 note

Yesss! A Sharkcookie photo shoot!
With her technique those are going to be some amazing pictures!!

lovinglukasiak:

liamlukasiak:

PRAISE JESUS IM SONHAOOY DIDJCJE

SAME IM LITERALLY 

lovinglukasiak:

liamlukasiak:

PRAISE JESUS IM SONHAOOY DIDJCJE

SAME IM LITERALLY 

maddie-hyland:

I WANT A BROOKE SHARCOOKIE SHOOT NEXT

littlemaddieziegs:

Chloe’s Sharkcookie costume looks like a purple version of maddies

thewicked-eternity